Back office manažér

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Ponúkaný plat (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Do centrály našej spoločnosti hľadáme šikovnú kandidátku, ktorá zastreší sekretariát riaditeľa spoločnosti a niekoľko back office administratívnych povinností, súvisiacich s obchodnou a realizačnou činnosťou spoločnosti:

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

– vedenie sekretariátu výkonného riaditeľa spoločnosti,
– back office podpora pre obchodné oddelenie a projektový manažment,
– podpora komunikácie medzi vedením a oddeleniami,
– manažovanie pracovných stretnutí a prezentácií,
– vybavovanie telefonickej a e-mailovej agendy; komunikácia s klientmi spoločnosti,
– riadenie obsadenosti a rezervácií v zasadačkách,
– príprava vybraných podkladov pre účtovníctvo,
– správa pohľadávok, urgencia neuhradených faktúr,
– vystavovanie faktúr, objednávok, dodacích listov, protokolov,
– príjem a kontrola došlých faktúr,
– príprava faktúr na úhrady,
– evidencia došlej a vyšlej pošty,
– správa dochádzky zamestnancov,
– príprava a spracovanie dokladov zo služobných ciest,
– obsluha telefónu, tlačiarní,
– zabezpečovanie servisu zariadení nachádzajúcich sa v kancelárii (tlačiarní, kopírovacích a multifunkčných zariadení a pod.)
– samostatné riešenie bežných prevádzkových potrieb súvisiacich s bezproblémovým chodom kancelárie,
– starostlivosť o bežný poriadok a čistotu kancelárie počas pracovného dňa,
– asistentská podpora a pomoc pre zamestnancov kancelárie,
– prijímanie a uvádzanie návštev a zabezpečenie občerstvenia.

Zamestnanecké výhody, benefity

– zaujímavá práca v úspešnej slovenskej spoločnosti,
– práca v mladom kolektíve,
– firemné akcie (rôzne teambuildingové aktivity, firemné posedenia)

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o danú pozíciu prosím zaslať životopis na e-mailovú adresu praca@plusim.sk. Kontaktovať budeme vhodných kandidátov telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu. Ďakujeme za pochopenie.