ponuku
...zodpovedne pre váš biznis
Sťahovanie firiem a kancelárií zabezpečujeme v Bratislave, Košiciach, aj na území celého Slovenska. Vďaka využitiu vlastného technického a personálneho zabezpečenia a vlastných sťahovacích áut vám dokážeme poskytnúť lacné a zároveň rýchle a spoľahlivé sťahovacie služby.
Firemné sťahovanie realizujeme pre veľké spoločnosti, menšie lokálne firmy, štátne inštitúcie a účelové organizácie. Naše 20-ročné skúsenosti a podpora nášho profesionálneho tímu sú zárukou toho, že sťahovanie bude pre vás pohodlné a bezstarostné.
Záleží nám na tom, aby sme celý proces sťahovania pripravili v súlade
s vašimi potrebami a očakávaniami, a zároveň dostatočne flexibilne na to, aby váš biznis mohol fungovať bez obmedzení. V rámci sťahovania vašej firmy, či kancelárie, vám zabezpečíme komplexné služby, t. z. demontáž nábytku, bezpečné zabalenie vašich vecí, až po ich vybalenie a rozmiestnenie tak, aby ste nový pracovný priestor mohli začať efektívne využívať pre svoju prácu už od prvého okamihu.
V prípade, že máte záujem zabaliť si osobné veci sami, máme v našej ponuke na predaj rozličný obalový materiál a krabice.
Ak plánujete svoju firma presťahovať zo Slovenska do inej krajiny alebo, naopak, zo zahraničia na Slovensko, ponúkame vám taktiež služby medzinárodného sťahovania.
...zabezpečíme vám všetko od A po Z
Z uvedeného portfólia služieb vám pripravíme komplexné riešenie na sťahovanie kancelárie, či celej firmy. Stačí, ak nás oboznámite so svojimi očakávaniami, podľa ktorých vypracujeme harmonogram sťahovania. Od vás budeme vyžadovať už len to, aby ste nám v stanovenom termíne sprístupnili pôvodné administratívne priestory a taktiež umožnili v určenom čase vstup do novej nehnuteľnosti. Sťahovanie firiem alebo kancelárií zabezpečíme v mestách Bratislava, Košice, B. Bystrica, na celom Slovensku, aj v zahraničí. V prípade sťahovania firmy do inej krajiny venujte prosím pozornosť detailným informáciám o medzinárodnom sťahovaní.
...zabezpečíme vám len to, čo skutočne potrebujete
Pokiaľ máte pri sťahovaní firmy záujem len o vybrané čiastkové služby, zabezpečíme vám ich v rozsahu, v akom ich skutočne potrebujete. Vzájomná spolupráca je založená na predchádzajúcej dohode o rozsahu služieb a kompetenciách, ktoré nám určíte.
V rámci čiastkových riešení firemného sťahovania sú často využívané naše sťahovacie služby pri preprave ťažkých bremien, nadrozmerného nábytku, technologických celkov, či montáži nového kancelárskeho nábytku. Ak si plánujete zbaliť sami napr. osobné veci alebo firemnú dokumentáciu, môžete využiť našu ponuku krabíc a ďalších prepravných obalov.
...myslíme úplne na všetko
Ak má byť súčasťou sťahovania nadrozmerný nábytok, ťažké bremená, technológia, predmety vysokej umeleckej hodnoty, či iné hodnotné predmety, informujte nás o tom počas vstupnej konzultácii. Tieto predmety vyžadujú osobitný prístup, vrátane špeciálneho balenia a manipulácie s nimi.
V prípade, ak inventár z vašej pôvodnej nehnuteľnosti je nepoužiteľný alebo zničený a plánujete sa ho zbaviť, zabezpečíme vám likvidáciu a odvoz nepotrebného nábytku.
Môže sa stať, že nový priestor v čase sťahovania ešte nebudete mať k dispozícii, avšak súčasný administratívny priestor musíte vyprázdniť pre nového majiteľa, či nájomníka. V tom prípade umiestnime celé vaše zariadenie firmy v našom sklade, kde ho môžete nechať uskladnený na ľubovoľne dlhý čas.
S rovnakou starostlivosťou sa postaráme aj o firemnú dokumentáciu a archívy. Túto pred sťahovaním zabalíme a označíme štítkami tak, aby si jej pôvodca našiel vo svojej kancelárií presne to, čo sa týka jeho kompetencie.
V prípade, že vám nedostatok času zabraňuje v tom, aby ste koordinovali rozmiestnenie nábytku a zariadenia vo vašich nových priestoroch, stačí ak pre nás vypracujete kompletný plán a my vám zabezpečíme rozloženie zariadenia podľa vašich predstáv.
Keď plánujete využiť niektorú z čiastkových služieb, príp. potrebujete presťahovať menšiu kanceláriu, môžete si sťahovacie služby objednať priamo cez objednávkový formulár.
Pri sťahovaní celej firmy a viacerých kancelárií je vhodné dohodnúť si obhliadku priestorov, na základe ktorej stanovíme najideálnejší postup procesu sťahovania. Na základe vstupnej konzultácie vám vypracujeme cenovú ponuku. Po jej odsúhlasení si určíme termín sťahovania a od tohto okamihu preberáme všetky starosti na seba.