Opatrenia súvisiace s pandémiou preverili v mnohých spoločnostiach schopnosť prispôsobiť sa novej situácii. Snáď najviac zasiahnuté zostali gastro prevádzky a ubytovacie zariadenia, ktoré zrazu museli čeliť celkom novým problémom, medzi ktoré patril aj nedostatok priestorov na skladovanie. Zistite, ako vďaka optimalizácii skladovania zvýšite flexibilitu svojho biznisu a využiteľnosť vašich obchodných priestorov.
Čelíte často situáciám, kedy potrebujete uskladniť väčšie množstvo inventáru a mať ho napriek tomu kedykoľvek pripravený na okamžité použitie? Ak máte gastro prevádzku, organizujete spoločenské akcie, prípadne v sezóne prevádzkujete vonkajšie terasy, tento problém určite poznáte. Vlastný sklad, prípadne využívanie obchodných priestorov na skladovanie sa ale pri podnikaní závislom od aktuálnej sezóny spravidla neoplatí. Riešenie však existuje.
Voláme ho optimalizácia skladovania. Ide o službu, ktorá vám umožní uskladnenie kancelárskeho alebo podnikového inventáru v zabezpečených skladoch za veľmi výhodných cenových podmienok. Nemusíte si tak prenajímať vlastný sklad, ani sa starať o jeho zabezpečenie či dopravu vecí na miesto uskladnenia. Všetko rýchlo a bez starostí či zložitého vybavovania.
Ako funguje optimalizácia skladovania v praxi? Výborným príkladom sú reštaurácie a kaviarne v centrách miest, ktoré cez leto poskytujú svoje služby na terasách. Táto služba je užitočná aj vtedy, ak môžu mať gastro prevádzky kvôli protipandemickým opatreniam otvorené len terasy.
Keďže ide o sezónnu a dočasnú záležitosť, príchodom zimy sa terasy zatvárajú a veľa prevádzkovateľov rieši problém, kam na pár mesiacov s práve nepotrebným inventárom. V prevádzke budú zavadzať a niekde v suteréne pod reštauráciou zase nebudú dostatočne chránené pred krádežou.
Riešením je krátkodobý prenájom bezpečných skladovacích priestorov v PLUSIM, kedy sa môžete spoľahnúť aj na súvisiace služby s prípadným odvozom či dovozom.