PRESŤAHOVANIE VEĽKEJ FIRMY – skúsenosť SPOKOJNEHO KLIENTA
Pomyslenie na presťahovanie veľkej firmy, ktorá musí nepretržite fungovať bez prestávky alebo dovolenky zamestnancov prináša množstvo obáv, takže sa stáva, že konečné rozhodnutie sa neustále posúva. Až kým nastane situácia, že súčasné priestory už nepostačujú z rôznych hľadísk a nie je iná možnosť, ako sa presťahovať do nových priestorov, ktoré by spĺňali víziu a potreby budúcnosti. Výber sťahovacej spoločnosti nie je jednoduchý, hlavne pokiaľ ide o presťahovanie veľkého objemu v krátkom čase. Medzi najdôležitejšie faktory, ktoré vám pomôžu zorientovať sa, patri dôveryhodnosť firmy, ktorú si môžete overiť cez portál Finstat alebo Obchodný register. Rovnako aj, či disponuje poistným krytím a kapacitami na realizáciu bezproblémového sťahovania.
V prípade, že sa zveríte do rúk profesionálov ako sú pracovníci PLUSIMu, môže prebehnúť vaše presťahovanie BEZ STRESU. A to vďaka tímovej práci skúsených manažérov, ktorí vás prevedú celým procesom od dôslednej prípravy rozpočtu, naplánovania logistiky, poskytnutia baliacich materiálov (príp. zabezpečia pomoc s balením zariadenia), až po konkrétnu realizáciu sťahovania, kde koordinátor dohliada na nakládku, vykládku, montáž a rozmiestnenie zariadenia v nových priestoroch. A ako dôkaz, že to môže takto reálne prebehnúť, vám ponúkame SKÚSENOSŤ nášho SPOKOJNÉHO KLIENTA – spoločnosti CETELEM. V tomto prípade išlo o sťahovanie počas jedného víkendu (48 hodín) – 1275 krabíc.
Ako sme sa sťahovali
Príbeh o tom, ako sa sťahuje veľká spoločnosť za krátkych 48 hodín.
S prechodom na banku sme v Ceteleme začali riešiť aj priestory, v ktorých pracujeme. Náš tím neustále rastie a budova, v ktorej sme sídlili už roky, akosi nerástla s nami. A tak prišlo nevyhnutné riešenie – sťahovanie. Po dlhom hľadaní a mnohých poradách bolo rozhodnuté – Cetelem presúva svoje kotvy do novootvoreného Biznis centra – Twin City v centre Bratislavy, ktoré spĺňa všetky štandardy na požiadavky modernej banky.
Po rokoch v starej budove boli plné sklady i archívy a všetko bolo potrebné presťahovať. V týždni „T“ dostal každý zamestnanec svoje škatule a všetko bolo potrebné zbaliť. Škatule boli všade. Skutočne všade.
Sťahovanie prebiehalo cez víkend, počas ktorého bolo celé naše IT na nohách a zapájalo všetku potrebnú aparatúru. V číslach môžeme hovoriť o 1275 škatuliach, 4 tlačiarňach a 1 strome, ktoré boli v priebehu 48 hodín presťahované. Skvelá práca!
V pondelok ráno už bolo všetko pozapájané a na zamestnancov okrem škatúľ s osobnými vecami na vybalenie čakali skvelé raňajky a občerstvenie. Lepší štart pracovného týždňa snáď ani nemohol byť
Po pár týždňoch v Twin City môžeme potvrdiť, že zmena priestorov bola pozitívna zmena. Dostatok prirodzeného svetla v kanceláriách, pohodlné parkovanie pre bicykle, šatne aj sprchy, či množstvo zelene v exteriéri nám robia pracovný týždeň znesiteľnejší
Vaša banka
BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA