Office sťahovanie má svoje špecifiká. Pýtate sa, aké už len môžu byť rozdiely medzi sťahovaním bežných domácností a kancelárií? Nuž, je ich viac ako dosť a preto sa v tomto smere určite oplatí obrátiť na odborníkov. Prezradíme vám, čo by ste si pred sťahovaním firmy mali rozmyslieť a ako celý tento proces hladko zvládnuť.
Úprimne, sťahovanie ani zďaleka nepatrí medzi obľúbené činnosti bežných ľudí, či už sa týka bytu alebo kancelárie. Hoci mnohých láka presunúť sa do lepšieho, no práve predstava zložitého sťahovania mnohých odradí. So sťahovaním si však nemusíte robiť starosti, ak sa obrátite na odborníkov. Sťahovanie kancelárií má svoje pravidlá, na ktoré je potrebné pamätať.
Pri office sťahovaní je potrebné dbať na maximálny poriadok vo veciach. Neraz sa presúvajú stovky dokumentov, ktoré sa nesmú stratiť, znehodnotiť ani rozhádzať. Organizácia sťahovania kancelárií a označovanie jednotlivých veci je tak mimoriadne dôležité. Nestane sa vám tak, že po nasťahovaní do nových priestorov vás čaká zdĺhavé upratovanie, ktoré v konečnom dôsledku stojí nielen námahu, čas ale aj peniaze.
Sťahovanie kancelárií je neraz aj o presúvaní citlivej techniky. Nehovoríme pritom iba o počítačoch, ale aj skeneroch, veľkých kancelárskych tlačiarňach, ploteroch či iných zariadeniach. Mnohé z nich si pri preprave a presúvaní vyžadujú maximálnu opatrnosť, aby nedošlo k ich poškodeniu. Pri potrebe sťahovania ťažšej a väčšej techniky sa teda určite obráťte na odborníkov, pretože na tomto sa naozaj šetriť neoplatí.
Neraz sa stáva, že sťahovanie firiem prebieha vo viacerých fázach. Nie vždy sa totiž podarí dokončiť pred sťahovaním všetky prípravy, prípadne vypratať priestor predchádzajúcim nájomníkom. Stať sa teda môže, že už budete musieť zo starých priestorov odísť a nové ešte nebudú celkom pripravené. Aj v tomto prípade pre vás máme v PLUSIM riešenie – je ním dočasné uskladnenie vecí, ktoré sa zatiaľ do nového priestoru nezmestia. Hneď, ako budú nové priestory pre vás pripravené, sťahovanie raz dva dokončíme.